Key West, Naples, Ellenton - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Familie Hack - WaarBenJij.nu Key West, Naples, Ellenton - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Familie Hack - WaarBenJij.nu

Key West, Naples, Ellenton

Blijf op de hoogte en volg Familie Hack

15 September 2014 | Verenigde Staten, Key West

Key West was onwijs leuk! Heerlijk weer, vriendelijke mensen en een geweldig hotel.
We verbleven in het Southern Most Point hotel, een historisch pand met een ruime kamer op de eerste verdieping.
Zoals de naam van het hotel al aangeeft is dit het zuidelijkste puntje van America en de locals hadden ons verteld dat ons hier een spectaculaire zonsondergang te wachten zou staan.
Maar wij zouden ons niet zijn als we niet moesten haasten naar de pier omdat we het ook wel gezellig vonden in een locale bar, wat resulteerde in een sprint over Duval street (2,5 km in 20 minuten)..
De zon was al redelijk ver gezakt toen we een goed plekje hadden gevonden en ik mijn camera ready had.. en er vervolgens een wolk recht voor de ondergang schoof...
Maar niet getreurd want Rico heeft nog een ijsje kunnen eten en we hebben nog kunnen zwemmen in het zwembad van het aanliggende resort :)

Naples was ok, de shopping mall was het hoogtepunt. Haha.
S' avonds leek het alsof we in een aflevering van Cops waren beland met gillende buren in de aansluitende kamer van het motel.

Ellenton stond niet eens op onze kaart maar het Super 8 motel had een hoge review score en het feit dat er een outlet mall bij zat (hello levi & converse winkel!) 'sealed the deal'.
Tijdens het roken van een sigaretje kwam een andere motel bewoner een peukie bietsen en 3,5 uur later was onze fles wijn leeg, hebben we een Wallmart bezocht om 2 uur s' nachts op zoek naar een nieuwe fles en waren we bekend met alle in's en out's van het leven van Alicia uit Connecticut (getrouwd met Jason, moeder van Garret en Cora).
Een en al gezelligheid!